Jdi na obsah Jdi na menu
 


Typy rady o hubnutí

Hodně pít!!!!!!

Pokud nechceš pořád jenom cvičit cviky které sem ti dala můžeš skusit tohle ;-)

1.) každý den (skoro)15 min. na rotopedu nebo jak se tomu nadává

2.) Lehni si na bok a opři se o loket. Zvedni boky nad zem, tak že si opřená jen o loket a kotníky a chvilku vydrrrž!!! Zeštíhluje to perfektně pas :)

3.) každý den (teda skotro každý den) skákám 100 krát přes švihadlo prej tím spálíš hodně kalorií! :) Ale skákej SNOŽMO!

4.) Občas když se hodně nudím tak najdu nějaké suprově rychlé písničky na cédéčku a začnu tancovat jako o závod! Budeš v super kondici, budeš hubnout a bude tě to bavit!

Hlavní chyby:


- celý den hladovět a večer se dožrat - hladovění delší 3hodin zabrzdí metabolismus a tělo začné šetřit energii = tuky, takže prvni jídlo, které sníte po hladovění půjde do tuků !
- pojídání ovoce místo zeleniny - nevěřte, že ovoce je dietní, ovoce obsahuje hlavně cukr a to fruktozu, která jde do tuku ihned bez zdržování ! Vyjímkou je jedině po tréninku, to můžete ovoce pro regeneraci svalů.
- pití energetický silných nápojů, cocacola, džusy, pivo - člověk by nevěřil, kolik je v tom cukrů !
- mlsání - jo chce si to spočítat, kolik toho namlsáte a hned toho necháte

Výšlap do schodů

Velmi dobrý cvik k posílení svalů na nohách. Hlavně brát po schody po dvou. (dobrý na zadek)

Pozitivní vidění sebe sama

Je dobrý mít před očima pořád tvoje cíle… (představit si jak chceš vypadat aby si nezapomněla proč to dělá kvůli mně ne=)

Čekej efektivně

Využijte chvíle reklam v televizi pro mini cviky. Tento čas můžete lehce vyplnit dřepy nebo sedy-lehy. Čekání ve frontě nebo na zastávce MHD můžete využít k procvičení vašeho těla. Zatněte svalstvo na břiše po dobu půl minuty, na 10 sekund povolte a pak znovu opakujte. Tento cvik 10x opakujte, pak začněte s jiným svalstvem- například pozadí. Ale dávej si pozor ať se nestrapníš!!!

Vyhledejte si posilu

Požádej nějakého kamaráda aby cvičil s tebou…bude tě to víc bavit vlastně už jednoho máš;-)

Neoblékej se příliš teple

Během cvičení stoupá tělesná teplota. Vybírej si oblečení s rozvahou.

Nepoužívej brčka

Srkat nápoj brčkem je určitě zábava, ale uvědomte si, že tak kromě drinku polykáte i velké množství vzduchu, který vaše břicho napumpuje jako pneumatiku. Co s tím? Je to prosté- raději pijte přímo ze skleničky.

Vypusť nápoje s bublinkami

Často se stává, že pokud chcete shodit pár kilo, dopřáváte si alespoň nejrůznější ochucené perlivé vody. Ale pokud je vaším cílem krásně ploché bříško, na bublinky prostě zapomeňte.

Jez mrkev

Zelenina je pro náš organismus skvělá, některé druhy (jako např. paprika) nicméně můžou způsobovat nadýmání. Taková mrkev je ale lehce stravitelná a navíc obsahuje spoustu vlákniny.